اعضای شورای داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس معرفی می‌شوند

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم و سخنگوی هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی که با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص جلسه عصر امروز اعضای هیئت رئیسه فراکسیون متبوعش گفتگو می‌کرد، با بیان اینکه هیئت رئیسه فراکسیون معمولاً هر دو هفته یک بار جلسه برگزار می‌کند، اظهار داشت: امروز نیز هیئت رئیسه اصولگرایان اولین جلسه خود را در سال 89 برگزار کرد و مطالب و مسائل مختلفی نیز در جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه در جلسه عصر امروز هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان، قرار شد هفته آینده اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان جلسه داشته باشند، در این باره به خبرنگار فارس توضیح داد: در جلسه عصر امروز هیئت رئیسه فراکسیون، دستور کار جلسه هفته آینده شورای مرکزی اصولگرایان نیز مشخص شد.
باهنر به بیان دستور کار جلسه هفته آینده شورای مرکزی اصولگرایان مجلس پرداخت و یادآور شد: دستور کار جلسه شورای مرکزی اصولگرایان مجلس بررسی مسائل و بحث‌های موجود در مجلس از جمله برنامه پنجم توسعه کشور که در دستور کار قرار گرفته، خواهد بود که مقرر شد برنامه پنجم توسعه بررسی و ساماندهی شود.
وی در عین حال انتخاب اعضای شورای داوری فراکسیون اصولگرایان در جلسه هفته آینده شورای مرکزی این فراکسیون را دیگر دستور کار جلسه مذکور عنوان کرد.
نایب رئیس دوم مجلس بر همین اساس با بیان اینکه برای شورای داوری فراکسیون اصولگرایان باید 5 نفر از سوی مجمع عمومی فراکسیون انتخاب شوند، تصریح کرد: طبق اساسنامه فراکسیون اصولگرایان مجلس، باید شورای مرکزی اصولگرایان 2 برابر اعضای مورد نیاز برای شورای داوری فراکسیون را به مجمع عمومی معرفی کند تا مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان نیز از بین 10 نفر معرفی شده از سوی شورای مرکزی، 5 نفر را به عنوان اعضای شورای داوری اصولگرایان انتخاب کند.
باهنر در ادامه به سایت فراکسیون اصولگرایان و مشکلی که برای این سایت ایجاد شده بود اشاره کرد و مشکل سایت فراکسیون اصولگرایان را یک اشتباه فنی دانست که برطرف شده است.
این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: مسئولیت سایت فراکسیون اصولگرایان که در ایام نوروز افتتاح شد، بر عهده سید حسین نقوی نماینده ورامین بود که در جلسه عصر امروز هیئت رئیسه اصولگرایان مقرر شد از این پس نیز آقای نقوی به فعالیت خود به عنوان مدیر مسئول سایت فراکسیون اصولگرایان ادامه دهد.
وی در خاتمه عنوان کرد: آقای نقوی به عنوان مدیر مسئول سایت فراکسیون اصولگرایان، اعضای سردبیری و مسئولان دیگر سایت را انتخاب خواهد کرد.