هتک حرمت آرامگاه شهید محراب، آیت الله صدوقی

کلمه:ظهر امروز دست اندرکاران مسجد روضه محمدیه از هتک حرمت آرامگاه شهید آیت الله صدوقی دراین مسجد به شیوه‌ای مشابهِ اهانت به آرامگاه آیت الله خاتمی خبر دادند.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، این گزارش حاکی است بلافاصله بعد از اطلاع فرزند سومین شهید محراب حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه یزد از این عمل هتاکانه، وی با تماس تلفنی با مقامات اطلاعاتی استان آنها را از این واقعه تلخ مطلع کرد.

گفتنی است طی چند روز گذشته اهانت‌های مشابه نسبت به تمثال امام راحل، مقام معظم رهبری انقلاب و سردار شهید عاصی زاده روی داد که با هتاکی امروز بیم آن می‌رود فضای غبارآلود کنونی باب مناسبی برای مخالفین نظام و انقلاب جهت ایجاد چنین حوادث تلخ و ناگواری فراهم آورد.

یادآور می‌شود دی ماه سال گذشته نیز عده‌ای در اقدامی وقیحانه درب بیت شهید محراب آیت‌الله صدوقی را به آتش کشیدند.

در پی هتک حرمت صورت گرفته به مقبره آیت‌الله خاتمی نمایندگان اصلاح‌طلب استان یزد و بخصوص محمدرضا تابش پیگیری‌های گسترده‌ای را برای شناسایی عوامل این اقدام انجام دادند و مسئولان شهرستان اردکان نیز تلاش‌هایی را در این خصوص انجام داده و اعلام کردند که یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

با این حال امروز هتک حرمت وقیحانه و مشابهی به دیگری به یکی دیگر از یاران امام راحل توسط افرادی صور ت گرفت که به گفته فاطمه خاتمی، فرزند ارشد آیت الله خاتمی از جمهوری اسلامی و امام دق دل دارند