پاسخ لاریجانی به نامه احمدی نژاد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از بررسی نامه رئیس جمهور به لاریجانی در این هیئت خبر داد و گفت که رئیس مجلس در راستای تعامل قوا به نامه احمدی نژاد پاسخ می دهد.

به گزارش فارس، محسن کوهکن نماینده لنجان و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس در هیئت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس یک نامه عادی بوده و در آن نگرانی‌ها و دغدغه‌های دولت درباره اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و اشکالاتی که در اجرای این قانون وجود دارد، مطرح شده و طبعا آقای لاریجانی هم در فضایی دوستانه در جهت تعامل قوا به نامه آقای احمدی نژاد پاسخ می دهد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس پس از مذاکره در خصوص نامه رئیس جمهور بر ایجاد ساز و کاری جهت بررسی دغدغه‌های دولت تاکید کرد که قرار شد تعدادی از دوستان مجلس و تعدادی از دوستان دولت که قاعدتا کسانی هستند که در جریان موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها هستند و در مذاکرات قبل نیز بوده اند، برای رسیدن به فهم واحد درباره موضوع جلساتی را برگزار کنند.
کوهکن در خاتمه تصریح کرد: مجلس تلاش می کند با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در راستای تعامل بین قوا، راهکاری جهت کمک به دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها پیدا کند و پاسخ رئیس مجلس به نامه رئیس جمهوری هم در همین فضا برای رسیدن به یک فهم مشترک و رفع دغدغه‌ها برای اجرای دقیق و با قدرت قانون خواهد بود.