دولت به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها عمل کند

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: به هر حال زمانی که قانون مصوب شد دولت ملزم به اجراست.مقام معظم رهبری هم اعلام کرده‌اند مجلس دولت را کمک کند و دولت هم قانون را اجرا کند، بنابراین دولت باید به قانونی که در مورد هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب شده عمل کند و اگر پیشنهادی دارد به مجلس ارائه کند.
ثروتی افزود: دولت باید قانون مصوب مجلس در مورد طرح هدفمندکردن یارانه‌ها را اجرا کند و در طول اجرا، قانون در صورت نیاز اصلاح شود زیرا دولت به اجرای قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری باید پایبند باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس همواره به دولت کمک کرده، هیچ دیدگاه سیاسی هم ندارد و به دنبال تضعیف دولت نیست.
ثروتی گفت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها با 40 هزار میلیارد تومان درآمد تورم زیادی را به جامعه تحمیل می‌کند، بنابراین دولت و مجلس باید با ملاحظه مردم قدم اول را با احتیاط بردارد و در صورت نیاز، مجلس می‌تواند قانون را اصلاح کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد اینکه آیا طرح اصلاحیه مجلس رأی می‌آورد گفت: به اعتقاد من اگر دولت شفاف اعلام نکند که همان طرح مصوب اولیه مجلس در مورد هدفمند کردن یارانه‌ها را اجرا می‌کند طرح اصلاحیه رأی نخواهد آورد.
ثروتی گفت: برخی اعتقاد دارند دولت حاضر نیست طرح هدفمندکردن یارانه‌ها را اجرا کند زیرا وقتی رئیس جمهور حاضر نیست سهمیه بنزین دولتی تابع قانون مصوب بودجه 88 باشد، نمی‌توان باور کرد که این طرح را اجرا کند.